Cele 12 Arhetipuri de Brand

Un arhetip de brand este o reprezentare personificata a brandului tau, bazata pe anumite caracteristici cheie si valori in care crede, precum stabilitatea, siguranta, puterea sau creativitatea. Este important pentru brandul tau sa aiba un arhetip, pentru a isi putea construi o poveste si pentru a crea o legatura emotionala cu audienta lui.

De exemplu, Inobox are un arhetip predominant de Sage (Intelept), pentru ca ne dorim sa ajutam oamenii din jurul nostru prin puterea educatiei si a informatiei si un arhetip secundar Creator, pentru ca suntem o agentie care creeaza, care crede in inovatie si care gaseste in permanenta solutii care sa ajute business-urile.

Curios sa stii care sunt cele 12 Arhetipuri si poate sa identifici unul reprezentativ pentru brandul tau?

Citeste mai mult »

Personalitatea Brandului

Ne conectam cu brandurile zi de zi. Pe unele le iubim, pe unele doar le apreciem, altora le suntem fideli, pe unele le uram sau altele ne lasa total indiferenti. Uneori conexiunile sunt atat de puternice, de parca ne-am conecta cu o persoana reala.

Acest lucru se datoreaza unui singur lucru: personalitatea brandului.

In acest articol vom discuta despre cat de importanta este construirea personalitatii brandului in cadrul strategiei de brand si cum poate duce asta la crearea de relatii de lunga durata cu clientii.

Citeste mai mult »

Storytelling – Noul Marketing

Brand Storytelling se transforma, din ce in ce mai mult, dintr-un tool nice-to-have, intr-unul must-have, devenind primordial pentru companii sa se conecteze cu audienta la nivel emotional, dincolo de valoarea produselor si serviciilor pe care o ofera zilnic.

Brand Storytelling reprezinta exact ceea spune: povestea brandului tau. Companiile folosesc povesti si tehnici narative pentru a se conecta cu audienta si pentru a isi construi identitatea de brand, dincolo de metodele de marketing traditionale. Crearea unei povesti ofera companiilor oportunitatea valoroasa de a isi promova valorile si credintele, dar si produsele si serviciile, fara a folosi tehnici de vanzare evidente.

Citeste mai mult »