Știai că ai toate resursele interioare necesare
pentru a face față oricărei provocări din viața ta?

Strategie de Comunicare / 
Identitate verbala 

Arhetipul Carer va folosi o voce empatica, linistitoare, grijulie si pozitiva

Vocea brandului Therapy Hub a fost construita pentru a arata oamenilor ca ne pasa de comunitate, de sentimentele celor din jur. Ne pasa sa ii ajutam pe ceilalti, sa explicam ceea ce stim pe un ton simpplu, usor de inteles. 

Adresam liber si direct situatii si provocari din viata, dar avem tot timpul o atitudine deschisa si pozitiva, concentrata pe prietenie, deschidere si suport reciproc.

(CE AM FACUT)

Exemplu: Sloganul sustine pozitionarea

Strategie de Brand / 
Brand Script

Brand Script, povestea centrata pe client, ca personaj principal

Brand Scriptul este un tool important care ne ajuta sa construim povestea brandului, din perspectiva clientului, cu problemele si asteptarile lui, rolul brandului fiind doar acela de ghid pe proces.

(CE AM FACUT)

Exemplu aplicare Brand Script – One Liner

Strategie de Comunicare / 
Plan de Continut

O voce puternica, printr-o comunicare constanta si unitara

Brandul comunica constant, in baza unui plan strategic de content, mesaje ce transmit pozitionarea brandului. 

Este o comunicare constanta, uniforma din punct de vedere ton, voce si vizual, astfel incat brandul sa fie usor de identificat in piata, dar sa comunice si valorile pe care le reprezinta.

(CE AM FACUT)

Exemplu: Continut relevant in Social Media

Exemplu: Materiale educative in offline

8. Offline

Exemplu: Intrarea pe Canalul Tik-Tok cu filmulete educative

9. Tik Tok

Exemplu: Aparitii media ale terapeutilor cu experienta, parteneri TH

Strategie
de Brand

Descopera Strategia de Brand sau vezi cum am aplicat-o in Marketing sau Identitatea vizuala

Let's be awesome
together!
Incepe o conversatie cu noi