Servicii oferite
Intro
Provocare
Rezultatate
Strategie de Brand
Metoda CCB
Pozitionare Brand
Strategie de Comunicare
Identitate verbala
Brand Script
Plan Content
Marketing
Marketing Board
Marketing Ad
Strategie de Comunicare /
Identitate verbala
Arhetipul Carer va folosi o voce empatica, linistitoare, grijulie si pozitiva
Vocea brandului Therapy Hub a fost construita pentru a arata oamenilor ca ne pasa de comunitate, de sentimentele celor din jur. Ne pasa sa ii ajutam pe ceilalti, sa explicam ceea ce stim pe un ton simpplu, usor de inteles.
Adresam liber si direct situatii si provocari din viata, dar avem tot timpul o atitudine deschisa si pozitiva, concentrata pe prietenie, deschidere si suport reciproc.
(CE AM FACUT)
- Core Message
- Vocea Brandului
- Reguli in comunicare
- Copy Samples
- Tips&Tricks pentru a construi mesajele de comunicare
Exemplu: Sloganul sustine pozitionarea
Strategie de Brand /
Brand Script
Brand Script, povestea centrata pe client, ca personaj principal
Brand Scriptul este un tool important care ne ajuta sa construim povestea brandului, din perspectiva clientului, cu problemele si asteptarile lui, rolul brandului fiind doar acela de ghid pe proces.
(CE AM FACUT)
- Brand Script
- Piloni de Content
- Tipuri de Continut
- Strategia de Content pe Social Media
Ce isi doreste el?
Vrea sa isi rezolve o problema de natura emotionala sau sa isi exploreze potentialul personal.
CINE ESTE TICALOSUL?
Emotile si gandurile negative / evenimente traumatice din viata / obiceiuri nesanatoase
CARE SUNT PROBLEMELE EXTERNE?
Are multe preconceptii cu privire la terapie: Nu stie cum sa apeleze la servici de terapie; Nu cunoaste care sunt optiunile in terapie;
CARE SUNT PROBLEMELE INTERNE/CE SIMTE?
Experimenteaza mai multe emoti negative (teama, furie, anxietate, depresie, tristete, neputinta); este neincrezator in serviciile de terapie
CARE SUNT PROBLEMELE FILOSOFICE?
Oamenii nu ar trebui sa aiba emotii De care sa nu le inteleaga sau pe care sa nu si le poata controla.
EMPATIC
Inainte de a fi terapeuti, suntem oameni.
Ne pozitionam tot timpul alaturi de ceilalti aratam ca le intelegem grijile, nevoile, temerile, intr-un mod prietenos, deschis
CU AUTORITATE
Dar suntem si terapeuti, cu experienta. acreditati si certificati. Aratam ca avem instrumentele potrivite, oferim acces la mai multe tipuri de terapii, adaptam si personalizam modul de lucru, astfel incat fiecare pacient sa atinga rezultatele dorite.
PLAN DE PROCES (ARATA CUM)
Ex: Oferim acces la multe Fise de Lucru gratuite prin care oamenii pot urma singuri, acasa un proces de vindecare sau dezvoltare.
1. Cum sa iti cresti stima de sine
2. Cum sa rezolvi o problema
PLAN DE ACORD (ELIMINA ANUMITE TEMERI)
Abordam separat fiecare temere a lor si o anulam prin argumente, din rolul de ghid empativ si / sau din rolul de ghid cu autoritate.
• Teama ca nu se poate deschide – postari prin care se promoveaza spatiul deschis si atitudinea fara prejudecati a brandului
• Teama de a nu putea sa faca o programare
– oferim posibilitatea de a se programa prin toate metodele disponibile, in functie de care ii este mai confotabila.
DIRECTA
• Programeaza-te acum
• Cunoaste echipa
• Scrie-ne daca iti este mai confortabil asa
INDIRECTA PRIN
• Fise de Lucru
• Pastile video
• Inscriere la evenimente/webinari
• Materiale utile sub forma de Ghiduri pe care le pot descarca pentru a afla mai multe despre Therapy Hub.
• Inveti sa te intelegi mai bine pe tine
• Gasesti raspunsuri la intrebarile pe care la ai
• Inveti sa te accepti, sa te intelegi, sa te iubesti mai mult
• Inveti sa iti folosesti resurele proprii pentru a face fata anumitor situati
• Nu vei ramane fara raspunsuri
• Nu vei mai simti ca esti singur
• Nu te vei mai simti neputincios
• Nu vei mai simti ca pierzi controlul
• Nu iti va mai fi teama
CE ARE EL INAINTE DE BRAND
Are stari emotionale negative peste care nu poate sa treaca
CE ARE EL DUPA
Invata sa inteleaga de unde vin acele emotii si ganduri si invata sa le controleze
CUM ARATA O ZI OBISNUITA DIN VIATA LUI INAINTE DE BRAND
Se trezeste obosit dimineata, nu gaseste motivatie si placere in ceea ce face, obisnuieste sa se retraga sau sa stea mai mult singur
CUM ARATA O ZI OBISNUITA DIN VIATA LUI DUPA
Are mai multa energie si mai multa motivatie, gaseste fericire in mai multe lucruri, se concentreaza mai mult pe el si pe ce ii place lui si lucrurile / persoanele care ii aduc fericire
CARE ESTE STATUTUL LUI INAINTE DE BRAND
Suparatul, depresivul, victima, persoana slaba
CARE ESTE STATUTUL LUI DUPA
Pozitivul, optimistul, increzatorul, curajosul
Strategie de Comunicare /
Plan de Continut
O voce puternica, printr-o comunicare constanta si unitara
Brandul comunica constant, in baza unui plan strategic de content, mesaje ce transmit pozitionarea brandului.
Este o comunicare constanta, uniforma din punct de vedere ton, voce si vizual, astfel incat brandul sa fie usor de identificat in piata, dar sa comunice si valorile pe care le reprezinta.
(CE AM FACUT)
- Plan de Content, actualizat lunar
- Workflow eficient Terapeut - Content - Vizual
- Planificare canale de comunicare
Exemplu: Continut relevant in Social Media
Exemplu: Materiale educative in offline
Exemplu: Intrarea pe Canalul Tik-Tok cu filmulete educative
Exemplu: Aparitii media ale terapeutilor cu experienta, parteneri TH
de Brand
Descopera Strategia de Brand sau vezi cum am aplicat-o in Marketing sau Identitatea vizuala
together!