Sa zambesti n-ar trebui sa fie greu, dar uneori este!
Therapy Hub este locul in care este usor sa fii tu si in care terapia nu mai este un subiect tabu.

Provocare
Proiect

Cum pozitionezi un brand in piata, strategic, verbal si vizual, pornind de la 0, de la un simplu nume si o idee?

Sistematic, pas cu pas, construind cu partenerul pe proces, strategia de brand si pozitionarea in piata, strategia de comunicare si o identitate vizuala unica.

Rezultate in 2 ani de la Lansare

Numar de
Cabinete

De la 0 la 4 Spatii fizice si 13 Cabinete Therapy Hub

Terapeuti
Therapy Hub

De la 4 Terapeuti colaboratori, la peste 60

Sedinte de
Terapie pe luna

De la 49 Sedinte / luna la peste 900 Sedinte lunar

Tipuri de
Terapii

21 de Tipuri diferite de Terapii oferite

Strategie de Brand / 
Metoda CCB

Metoda CCB si procesul nostru unic de brand a oferit Therapy Hub un start cu incredere in piata.

Metoda CCB asigura conectarea strategica a 3 puncte importante din piata:
Competitori – Clienti – Brand.

Aceasta metoda reduce gap-ul dintre cum ne putem diferentia de competitie, ce isi doresc cu adevarat clientii si ce poate oferi business-ul nostru, pentru a avea un brand cu o voce, o pozitie puternica, o identitate verbala si vizala care fac diferenta in piata si aduc succesul.

(CE AM FACUT)

Exemplu din Research: Cum se raporteaza concurentii la Top Nevoi ale clientilor din industrie? 
Notele reprezinta numarul de review-uri primite (pozitive sau negative) pe acel subiect

Exemplu din Research: Unul dintre cele 3 Avataruri Ideale ale Therapy Hub

IOANA, Cea la care s-au strans prea multe si nu mai poate trece peste greutati singura

Ioana lucreaza la o corporatie ca Lead Manager de 5 ani. Are 32 de ani, este singura si toata activitatea ei se concentreaza in mare parte pe cariera si dezvoltare personala. In ciuda faptului ca are rezultate exceptionale la munca, se simte neimplinita, se indoieste de propria persoana, se lupta cu perfectionismul, si simte tot timpul un sentiment de singuratate.

(…) Are perioade cand este motivata, face research, cere recomandari, dar nu a dus niciodata pana la capat decizia de a discuta cu un terapeut. 

Asteptari aspirationale

• Sa isi gaseasca linistea sufleteasca, sa poata sa se bucure din nou in viata
(…) 

Asteptari emotionale

• Sa aiba o conexiune cu terapeutul, sa fie pe stilul ei
• Sa simta ca este ascultata activ, ca e inteleasa 
• Sa se simta confortabil si in siguranta in locatie (…)

Asteptari functionale

• Sa colaboreze cu persoane pregatite, acreditate, cu experienta
• Sa poata sa se programeze usor, daca se poate tot online
(…) 

Exemplu de Mod prin care adresam o asteptare functionala:
“Sa se programeze usor, daca se poate online”

Strategie de Brand / 
pozitionare brand

O pozitionare unica in piata, printr-o strategie completa

Am construit strategia de brand, cu accent pe urmatoarele 4 elemente cheie:

1) Pacientii au nevoie de un loc in care sa le fie confortabil sa se deschida si in care sa lucreze cu Terapeuti cu experienta
2) Exista 3 tipuri de pacienti principali: cei cu probleme cronice, cei care doresc sa rezolve doar o anumita problema , cei care doresc sa isi creasca calitatea vietii prin dezvoltare personala
3) Terapeutii la inceput de drum, au nevoie de un loc in care sa isi desfasoara activitatea, fara grija aspectelor logistice si administrative
4) Oamenii au nevoie de servicii de terapie, insa exista inca multe preconceptii legate de aceasta industrie 

(CE AM FACUT)

Promisiunea 1 a fost construita pe factorul emotional pentru ca indeplineste una din Top 3 Nevoi din piata:
Oamenii au nevoie de un loc in care sa se simta in siguranta, in care sunt ascultati si le este usor sa se deschida.

Promisiunea 2 a fost construita pentru ca acesta este diferentiatorul brandului:
Brandul isi doreste sa ofere resurse educationale gratuite si sa ajute comunitatea sa se dezvolte emotional.

Promisiunea 3 a fost construita pentru ca este o oportunitate in piata:
Nu toti competitorii au mai multe spatii si mai multe tipuri de terapii (deci accesul la servicii este limitat), iar empatia terapeutilor e in Top 3 Nevoi ale clientilor.

Arhetipul Brandului: Carer si Sage

Exemplu cum sustine brandul Promisiunea 1, prin Arhetipul Carer: 
Deschide mai multe spatii fizice, cu un design interior placut, prietenos, camere colorate si promoveaza acest differentiator.

Exemplu cum sustine brandul Promisiunea 2, prin Arhetipul Sage:
Ofera materiale educationale gratuite

Exemplu cum sustine brandul Promisiunea 3, prin Arhetipurile Carer si Sage:
Prezinta momente BTS si subiecte despre terapie, intr-un mod usor de urmarit.

Strategie
de Brand

Descopera cum am aplicat Strategia de Brand in Comunicare, Marketing sau Identitatea vizuala

Let's be awesome
together!
Incepe o conversatie cu noi