Hello! Eu sunt Larisa,
Brand Strategist &
Identity Designer la
Inobox.
I’m a natural Thinker who loves to create
beauty and functionality for every project.
Hello! Eu sunt Larisa,
Brand Strategist &
Identity Designer la
Inobox.

Inca de mica am fost pasionata de artele vizuale, precum desenul, pictura sau fotografia, tot timpul liber fiindu-mi ocupat cu una dintre aceste pasiuni. Imi place sa calatoresc, sa vad locuri noi si sa imortalizez toate noutatile in cadre creative.

Am inceput cariera in Marketing in 2014, ca Generalist, unde am luat contact cu toate activitatile din acest domeniu. Am crescut din punct de vedere profesional, am ocupat functie de Manager, am coordonat echipe si am inteles modul in care marketingul se incadreaza in strategia de business a unei companii.

Cu trecerea timpului, nevoia de a fi creativa si de a transmite idei prin imagini a devenit din ce in ce mai importanta pentru mine, astfel ca mi-am indreptat atentia catre o cariera care poate combina abilitatile de Manager, cu skilluri creative si am preluat pozitia de Brand Strategist and Identity Designer in cadrul Inobox. Imi place sa scriu poezii si sa creez continut, iar asta ma ajuta in dezvoltarea de strategii de comunicare si identitate verbala pentru brandurile cu care colaborez.

Am absolvit Facultatea de Administratie si Afaceri si Masterul de Consultanta in Afaceri din cadrul Universitatii din Bucuresti. Am avut oportunitatea de a coordona echipe, de a fi membru in asociatii si incubatoare de afaceri si de a participa la activitati extra-curriculare care m-au ajutat in dezvoltarea mea profesionala, dar si personala. Dezvoltarea mea continua in permanenta in cadrul Inobox, prin participarea la cursuri, seminarii, webinarii si conferinte, printre care Scoala de Vara GPeC sau "Conferintele 6C" si Sesiunile de Group Couching ale lui Andy Szekely si trainerii din echipa lui.

Iar astea sunt cateva dintre lucrurile care imi
fac placere, atunci cand nu creez
pentru Inobox!

De ce Inobox este potrivit pentru afacerea ta?
Vrem sa-ti dovedim ca bugetul de marketing nu ar trebui sa fie o cheltuiala, ci o investitie profitabila. Alege sa lucrezi cu o echipa de profesionisti, pentru ca falsa economie in care iti gestionezi singur campaniile te va costa mult mai mult.
Let's be awesome
together!
Incepe o conversatie cu noi