Paralela Branding – Marketing

Cum pozitionarea corecta si comunicarea unitara ajuta Marketingul

Fiind o industrie in care empatia primeaza, iar deciziile de a apela la terapie sunt in mare parte emotionale, pozitionarea corecta in raport cu nevoile clientilor si comunicare intr-un mod cu care sa fie familiar si cu care sa rezoneze, a fost primordiala.

(CE AM FACUT)

Paralela Branding – Marketing /
Marketing Board

Ce va diferentiaza de competitie

• Cabinete de terapie in 4 zone usor accesibile din Bucuresti
• Abordare cool, moderna, empatica 
• Colaborare cu peste 60 de terapeuti – disponibilitate mare

Avatarul clientului ideal

• Marian, cel care vrea sa rezolve o singura problema specifica (poate ramane in proces ulterior, dupa ce vede rezultatele)
• Ioana, cea cu multe provocari in viata, pe care nu le mai poate gestiona singura (intra intr-un proces de lunga durata)
• Luiza, cea axata pe dezvoltare personala (e curioasa de diverse tool-uri si activitati practice pentru cresterea potentialului personal) 

Voce / Ton

Folosim o voce empatica, linistitoare – ceilalti se simt in siguranta in jurul nostru. Oferim informatii verificate si valoaroase, pe un ton casual, personal, simplu, direct, la persoana a II-a singular. Evitam negatiile si oferim perspective pozitive

Sloganuri / Mesaje / Idei / Beneficii

• Mai mult decat un hub, o comunitate unita
• Mediu in care te simti in siguranta
• Mediu in care poti fi vulnerabil
• Varietate de expertiza si specialitati
• Terapeutul potrivit tie 

Temeri / Probleme client

• Crede ca va fi judecat in timpul sesiunilor de terapie
• Are anxietate sociala si ii e greu sa faca programari telefonic
• Nu gaseste un terapeut potrivit 

Imaginea pe care doriti sa o transmiteti

• Carer – un brand empatic, prietenos, cool, deschis, caruia ii place sa ajute, sa ofere sfaturi, suport, sa ofere in comunitate, fara a astepta ceva la schimb;
• Sage – un brand care promoveaza experienta, expertiza, specializarea, informatia si educatia; care colaboreaza doar cu persoane pregatite si ofera in comunitate resurse informationale de valoare 

Expresii cheie

Stim cum este / Am fost acolo / Este normal sa / De multe ori facem / Suntem aici / Cand simti ca iti este greu / Nu e usor / Te sfatuim / Te ajutam / Te intelegem / Avem grija de noi / Meriti sa… / Impreuna / Sprjin / Suntem alaturi

Promisiuni de Brand

• Mai multe spatii fizice, mai multe tipuri de terapii, acelasi loc plin de empatie si intelegere 
• Crestem emotional, impreuna
• Un loc in care e usor sa fii tu si in care terapia nu mai este un subiect tabu

Paralela Branding – Marketing / 
Mod de lucru – Marketing Ad 

Audienta:

loana, clienta cu multe provocari in viata

Nevoie:

Sa treaca peste o trauma. Sa gaseasca un terapeut care sa o inteleaga. li este teama ca va fi judecata.

Principiu folosit:

Principiul simpatiei (cream familiaritate, pozitionandu-ne pe aceeasi bariera cu el)

Avantaje Brand:

Abordare cool, moderna, empatica

Beneficii:

Mediu in care te simti in siguranta
Mediu in care poti fi vulnerabil

Cuvinte cheie:

Stim cum este / Am fost acolo / Este normal sa

Titlu: 

Locul in care iti este usor sa fii tu!

Text vizual:

Locul in care iti este usor sa fii tu, fara teama de a fi judecat!

Anunt:

Sa fii vulnerabil si sa accepti ajutorul din exterior uneori este un lucru extrem de dificil. Inainte de a fi terapeuti, suntem oameni si iti intelegem trairile, emotile si temerile.  De aceea, te felicitam ca ai curajul sa apelezi la ajutor specializat!

 

La Therapy Hub it oferim cadrul in care sate simti in siguranta, in care te poti deschide usor si in care poti primi raspunsurile de care a cea mai mare nevoie!

 

Programeaza online o discutie cu noi, pentru a-ti recomanda un terapeut potrivit tie! Dureaza doar 1 minut

Strategie
de Brand

Descopera Strategia de Brand sau vezi cum am aplicat-o in Comunicare sau Identitatea vizuala

Let's be awesome
together!
Incepe o conversatie cu noi