• Strategie de Brand
• Comunicare de Brand
• Website Development
• Marketing Board
• Identitate de Brand
• Strategie de Brand
• Comunicare de Brand
• Website Development
• Marketing Board
• Identitate de Brand
Meet the Client
Global Sport este unul dintre cei mai importanti montatori de gazon artificial din Romania si specialisti in constructii sportive si locuri de joaca.
Cu o experienta de peste 10 ani si mai multe branduri detinute, a apelat la serviciile noastre pentru integrarea tuturor serviciilor si produselor sub umbrela unui singur brand.
Provocarile brandului
Un brand lipsit de consistenta
• Diferite Logo-uri
• Diferite culori
• Diferite site-uri
• Elemente de design outdated si discordante
Experienta confuza pentru clienti si
rata de conversie in scadere
• Probleme de navigare pe site-uri
• User experience deficitar
• Lipsa claritatii in strategie
Am pornit cu strategia de brand si Metoda CCB
Competitori - Clienti - Brand
Am analizat competitia pentru a identifica puncte tari, slabe si oportunitati de diferentiere pentru Global Sport.
Am analizat peste 250 de Reviews-uri si profiluri de clienti din industrie, pentru a identifica Top 10 Nevoi, Top 10 Probleme si Avatatul clientului ideal.
Am stabilit cei 3 Diferentiatori ai Global Sport, sub forma unei piramide cu cele mai importante 3 Promisiuni de Brand.
Am stabilit actiunile prin care brandul sustine acesti diferentiatori pentru a creste nivelul de credibilitate.
Am analizat competitia pentru a identifica puncte tari, slabe si oportunitati de diferentiere pentru Global Sport.
Am analizat peste 250 de Reviews-uri si profiluri de clienti din industrie, pentru a identifica Top 10 Nevoi, Top 10 Probleme si Avatatul clientului ideal.
Am stabilit cei 3 Diferentiatori ai Global Sport, sub forma unei piramide cu cele mai importante 3 Promisiuni de Brand.
Am stabilit actiunile prin care brandul sustine acesti diferentiatori pentru a creste nivelul de credibilitate.
Ce, cui, cand si cum comunica Global Sport pentru a fi relevanti?
Clarificarea avatarului ideal, cu target pe institutii publice, antreprenori si familii a reprezentat principala schimbare in strategie.
De aici s-a nascut o comunicare directionata catre nevoile si interesele fiecarui avatar, dar si un limbaj adecvat, pe care sa il inteleaga si cu care sa rezoneze.
Optimizarea fluxului de vanzare si de marketing in Website
Am creat un nou website, cu o noua identitate si o noua structura care sa evidentieze diferentiatorii brandului, sa prezinte mai clar produsele si serviciile Global Sport si Landing Page-uri personalizate pe categorii de clienti.
Prin aceste actiuni, am elimitat sursele de frustrare, am creionat elementele de trust, am clarificat serviciile si am usurat modul in care clientii pot lua decizii, in fiecare pas din proces, in functie de nevoile specifice pe care le au.
Ce am facut: Am integrat Logo-urile institutiilor publice cu care Global Sport a colaborat.
Ce am facut: Am integrat inca din primele sectiuni din site Certificatul de Membru ESTC.
Ce am facut: Am dezvoltat si implementat un Configurator Automat de terenuri sportive.
Ce am facut: Am afisat proiecte de portofoliu pentru fiecare produs sau serviciu in parte.
Ce am facut: Am integrat CTA-uri personalizate in fiecare pagina, in functie de produs, serviciu sau avatar de client.
Ce am facut: Am dezvoltat pagini separate pentru servicii si produse, pentru facilitarea campaniilor de marketing si SEO.
Marketing Board
Am sintetizat intreaga strategie de brand intr-un Dashboard simplu, usor de parcurs si de inteles de echipa care urmeaza sa o integreze in strategia de marketing si comunicare.
1. Gazon artificial premium – mai multe fire de iarba pe mp
2. Singura companie membra ESTC din Romania
3. Proces complet de la A-Z (asta au si alte companii, dar e un criteriu extrem de important pt clienti)
• Mihai Pretentiosul, primar dintr-o comuna mica / medie, vrea sa faca proiecte pentru a fi in continuare ales de oameni
• Ioan Experimentatul, este antreprenor, cere oferte de la mai multe companii, o alege pe cea care are experienta pe proiecte similare, dar ii ofera si un raport pret calitate bun
• Familiile care doresc sa amenajeze curtea si gradina cu gazon artificial pentru ca nu este greu de intretinut, arata mereu bine
Folosim o voce experta, usor elitista, prietenoasa pe canalele de Social Media, dar profesionista pe celelalte canale oficiale; comunicarea este directionata tot timpul catre beneficiile pe care le are clientul in colaborarea cu noi.
• Termenii contractuali nu sunt respectati
• Nu primesc suport / consultanta
• Nu au bani
Arhetip Antreprenor – suntem organizati, planificam resursele, respectam termenii, pt ca stim si noi ce e important intr-un business
Arhetip Companion – suport de incredere pentru parteneri – oferim sfaturi si consultanta, pt ca ne dorim ca partenerii nostri sa aiba succes Arhetip Hero – ne bucuram sa sustinem cauze sociale
• Aspect mai estetic si mai durabil – Oferim Gazon premium
• Au siguranta ca primesc ceva de calitate – Colaboram cu producatori preferati de FIFA si cu renume in Europa
• Au parte de expertiza – avem o echipa de experti care gestioneaza bine proiecte mari (documentatie, proces, prioritizari nevoi) pt ca am colaborat cu institutii importante din RO (MAI, Jandarmeria Romana, Dedeman)
• Control pe proces – stiu ce se intampla de la A la Z – avem un proces complet, iar clientul tine legatura cu un PM dedicat
• Au control pe situatii neprevazute – avem o experienta de peste 10 ani si peste 700 de proiecte de succes realizate
• Plata negociabila sau flexibila
• Proiecte personalizabile pe diverse nevoi, chiar si atunci cand produsele nu se afla in portofoliul Global Sport
Un refresh pe Identitatea vizuala
Am reconstruit identitatea vizuala de la 0, cu un manual de brand consistent, un nou logo, si asset-uri de brand care sa puna intr-o lumina moderna si atractiva valoarea pe care brandul o ofera in piata.
Constructie Logomark
G+S
Colturile rotunjite ale literelor reprezinta delimitarile din teren
Forma rotunda, aplecata spre stanga si cu umbra la baza
Logo system
Mai multe variante ale aceluiasi logo (format, orientare, culori, elemente) pentru a se asigura utilizarea optima a acestuia, indiferent de mediul, dimensiunea sau culorile pe care se aplica.
Design System
Elementele constante de design, precum forme, culori, fonturi, variatii ale Logo-ului, creeaza familiaritate in piata si transmit clientilor profesionalism.
Am creat asset-uri de brand pentru Global Sport, pe care echipa lor sa le integreze pe viitor in toate elementele vizuale create.
Brand in action
Fie ca esti un start-up la inceput de drum sau un business cu istoric care doreste o transformare, suntem aici sa te ajutam!