Chestionar – Strategie Marketingadmin2024-05-07T09:13:09+00:00Please enable JavaScript in your browser to complete this form. SA INCEPEMHello, there!Nume si prenume *Email *TelefonBusiness / Website *InapoiCONTINUADescrie-ti afacerea in cateva cuvinteCare sunt Top 3 obiective?Care sunt Top 3 indicatori care urmaresc obiectivele?Avatar 1:Porecla - Avatar 1Gen - Avatar 1Status marital (familie) - Avatar 1Profesie - Avatar 1Locatie - Avatar 1Venit lunar - Avatar 1Ce interese sau hobby-uri are?Cum afla de compania ta?De ce crede ca serviciul / produsul tau ii rezolva problemele?Ce l-ar face ezitant in a achizitiona acest produs?Ce obiectii crezi ca ar putea avea?Ce l-ar putea face sa aiba indoieli referitoare la rezultatele pe care le asteapta?F- FriciD- DorinteF- FrustrariA-AsteptariInapoiPAGINA URMATOARE (1/4)Avatar 2:Porecla - Avatar 2Gen - Avatar 2Status marital (familie) - Avatar 2Profesie - Avatar 2Locatie - Avatar 2Venit lunar - Avatar 2Ce interese sau hobby-uri are?Cum afla de compania ta?De ce crede ca serviciul / produsul tau ii rezolva problemele?Ce l-ar face ezitant in a achizitiona acest produs?Ce obiectii crezi ca ar putea avea?Ce l-ar putea face sa aiba indoieli referitoare la rezultatele pe care le asteapta?F- FriciD- DorinteF- FrustrariA-AsteptariInapoiPAGINA URMATOARE (2/4)Concurent 1Nume concurent 1Care sunt principalii lui diferentatori in piataCare sunt produsele pe care le evidentiazaPe ce canale se promoveazaPuncte fortePuncte slabeConcurent 2Nume concurent 2Care sunt principalii lui diferentatori in piataCare sunt produsele pe care le evidentiazaPe ce canale se promoveazaPuncte fortePuncte slabeInapoiPAGINA URMATOARE (3/4)Despre brandul tauCategoriile de produse in focusProdusele de interes (marja mare, disponibilitate stoc ....)Produsele cele mai vanduteProdusele cu cea mai buna oferta in piataCare sunt principalii diferentiatori ai brandului tauCare sunt principalele beneficii ale produselor / serviciilor taleCare sunt promisiunile de brand / Sloganurile branduluiInapoiMessageTRIMITE RASPUNSURILE