Chestionar partener – Identitate Vizualaadmin2022-07-28T13:04:34+00:00Chestionar partener Identitate VizualaPlease enable JavaScript in your browser to complete this form. - Step 1 of 4Nume partenerPersoana contactEmailTelefonBrandul tau si atributele lui vor fi sustinute de mai multe elemente de identitate vizuala pe care le vom dezvolta in cadrul unui sistem de brand. Acesta va oferi uniformitate intre elemente si va ajuta la construirea individualitatii afacerii tale pe piata. Pentru crearea acestui sistem de brand ne-ar ajuta cat mai multe informatii despre companie si viziune asupra brandului, informatii pe care le poti detalia in chestionarul urmator.START CHESTIONARDescrierea afacerii:Te rugam sa scrii in acest paragraf cateva informatii despre afacerea ta: produse sau servicii oferite, locatie, in ce mediu activezi (online si / sau offline), care sunt obiectivele tale.USPCare sunt punctele forte ale afacerii? Ce va face unici pe piata?Look & feel / Ton & Voce:Te rugam sa scrii 5 cuvinte care iti catacterizeaza afacerea!LOOK & FEEL / TON & VOCE (cuvant 1):LOOK & FEEL / TON & VOCE (cuvant 2):LOOK & FEEL / TON & VOCE (cuvant 3):LOOK & FEEL / TON & VOCE (cuvant 4):LOOK & FEEL / TON & VOCE (cuvant 5):Brand Personality Matrix:Matricea de mai jos este utila pentru a ne ajuta sa intelegem mai bine atributele brandului. Pune bulina pe fiecare rand, in functie de caracteristicile cele mai specifice brandului.FemininSimpluTanarSubtilPrietenosEconomicJucausNonconformistIndustrialAccesibilCasualDelicatVizualuri existente:In cazul in care exista deja anumite elemente grafice / vizualuri de care trebuie sa tinem cont, te rugam sa le atasezi mai jos (ex: Logo, Brosuri, Flyere, Bannere, Reclame, Manuale)VIZUALURI EXISTENTE: Faceti clic sau trageti un fisier in aceasta zona pentru a incarca. Poti incarca maxim 10 fisiere. Competitori:Te rugam sa listezi 5 competitori ai afacerii tale!Pagina anterioraPagina urmatoare (1/3)Audienta:Te rugam sa te gandesti la urmatoarea sectiune din chestionar ca la un joc mai serios si sa iti imaginezi 2 tipologii de clienti ideali care cumpara / doresti sa cumpere produsele / serviciile tale. Daca ai o echipa mai larga de angajati, implica toate persoanele care cunosc bine clientii si care ar putea sa te ajute sa gasesti raspunsuri cat mai apropiate de realitate. Nu toate campurile sunt obligatorii, insa iti recomandam sa te pui in pielea clientilor si sa incerci sa raspunzi la cat mai multe intrebari.PROFIL CLIENT 1Nume (ofera un nume fictiv clientului)(Profil 1)Porecla (ex: Pretentiosul, Stie Tot)(Profil 1)Varsta(Profil 1)Gen(Profil 1)Status marital / familie (ex: casatorit cu 2 copii)(Profil 1)Profesie(Profil 1)Locatie(Profil 1)Venit lunar(Profil 1)Bautura preferata(Profil 1)Muzica preferata(Profil 1)Emisiuni preferate(Profil 1)Filme preferate(Profil 1)Carti preferate(Profil 1)Din ce magazin isi face cumparaturile de zi cu zi?(Profil 1)Masina personala sau Transport in comun?(Profil 1)Ce interese sau hobby-uri are?(Profil 1)Cum afla de compania ta?(Profil 1)De ce crede ca serviciul / produsul tau ii rezolva problemele?(Profil 1)Ce l-ar face ezitant in a achizitiona acest produs?(Profil 1)Ce obiectii crezi ca ar putea avea?(Profil 1)Ce l-ar putea face sa aiba indoieli referitoare la rezultatele pe care le asteapta?(Profil 1)PROFIL CLIENT 2Nume (ofera un nume fictiv clientului)(Profil 2)Porecla (ex: Pretentiosul, Stie Tot)(Profil 2)Varsta(Profil 2)Gen(Profil 2)Status marital / familie (ex: casatorit cu 2 copii)(Profil 2)Profesie(Profil 2)Locatie(Profil 2)Venit lunar(Profil 2)Bautura preferata(Profil 2)Muzica preferata(Profil 2)Emisiuni preferate(Profil 2)Filme preferate(Profil 2)Carti preferate(Profil 2)Din ce magazin isi face cumparaturile de zi cu zi?(Profil 2)Masina personala sau Transport in comun?(Profil 2)Ce interese sau hobby-uri are?(Profil 2)Cum afla de compania ta?(Profil 2)De ce crede ca serviciul / produsul tau ii rezolva problemele?(Profil 2)Ce l-ar face ezitant in a achizitiona acest produs?(Profil 2)Ce obiectii crezi ca ar putea avea?(Profil 2)Ce l-ar putea face sa aiba indoieli referitoare la rezultatele pe care le asteapta?(Profil 2)Pagina anterioraPagina urmatoare (2/3)Likes & Dislikes:Acolo unde este posibil, ne-ar ajuta exemple vizuale sau link-uri pentru fiecare dintre coloane.CE ITI PLACECulori:(CE ITI PLACE)Branduri:(CE ITI PLACE)File Upload Faceti clic sau trageti un fisier in aceasta zona pentru a incarca. Poti incarca maxim 5 fisiere. Alte resurse pe care doresti sa le incarci (poze, brosuri, flyere):CE NU ITI PLACECulori:(CE NU ITI PLACE)Branduri:(CE NU ITI PLACE)File Upload (copy) Faceti clic sau trageti un fisier in aceasta zona pentru a incarca. Poti incarca maxim 5 fisiere. Alte resurse pe care doresti sa le incarci (poze, brosuri, flyere):Elemente Logo:Te rugam sa mentionezi orice informatie doresti sa fie cuprinsa in Logo-ul final.NumeMarca inregistrataSloganAlte informatiiAn infiintareSigla / MascotaDaca iti doresti si un astfel de element, spune-ne cateva cuvinte despre cum doresti sa fie sau ce vrei sa simbolizezeSlogan (copy)SloganIcon-uri (Daca iti doresti si astfel de elemente, te rugam sa ne mentionezi 10 tipuri de iconuri pe care ti le doresti. Ex: Contul Meu, Cosul Meu, Favorite, Transport)Icon-uri (Daca iti doresti si astfel de elemente, te rugam sa ne mentionezi 10 tipuri de iconuri pe care ti le doresti. Ex: Contul Meu, Cosul Meu, Favorite, Transport)Altele:Altele:Template-uri grafice:PhotoShopAdobe IllustratorCanvaTe rugam sa ne spui in ce program lucreaza echipa ta de grafica, pentru a sti cum sa iti livram materialele cand va fi cazul.Informatii aditionale:Te rugam sa adaugi orice informatie consideri importanta pentru proiect.Pagina anterioraNameTrimite formular