Identitate vizuala

O identitate vizuala nascuta dintr-un brand empatic, cu grija fata de oameni

In identitatea vizuala am luat in considerare triunghiul, ca element central in formelor Therapy Hub, datorita simbolisticii in contextul brandului nostru: minte, trup și spirit; trecut, prezent, viitor; mental, fizic, emoțional – toate reprezintă planuri de interes pentru brandul Therapy Hub. 

Culorile portocaliu, verde si crem, ca si culori de baza, pentru ca ele exprima prietenie, caldura, apropiere, dar si seriozitate si profesionalism.

(CE AM FACUT)

Identitate vizuala /
Stylescape

Mai multe optiuni initiale, o singura directie aleasa

Stylescape-ul reprezinta o colectie de imagini care prezinta stiluri vizuale diferite si are rolul de a identifica posibilitati creative pentru brand, cu exemple reprezentative din viata reala. 

*Elementele care compun Stylescape-urile nu sunt create de Inobox. Sursa imaginilor aici:
https://drive.google.com/file/d/1FWVkeIX62FCzEo1j1A5k71gzn3BWzBYT/view

Identitate vizuala /
Logo Drafts 

Intotdeauna un Simbol cu o poveste

Am propus 4 Variante de Logo catre partenerii nostri de la Therapy Hub, fiecare cu cate o poveste si o simbolistica in spate.

Un simbol abstract ce reprezinta 2 persoane fata in fata, una care vorbeste si una care asculta.

Monograma TH si un simbol ascuns, cele 2 litere formeaza si o usa ce reprezinta ideea de hub / cabinet de terapie.

Litera PSY Ψ care este si simbolul pentru psihologie in limba greaca, dar si un simbol care reprezinta ideea de balanta si echilibru.

Identitate vizuala /
Logo System 

Fluturele un simbol al transformarii

Intr-un final, partenerii nostri au ales a 4-a varianta de Logo, ce are in prim plan ca simbol Fluturele. Este un simbol reprezentativ pentru fragilitate, sensibilitate, libertate si transformare, valori promovate de brand si stabilite in etapa de pozitionare a brandului. 

Orice brand are nevoie de un Logo System – mai multe variante ale aceluiasi logo (format, orientare, culori, elemente) pentru a se asigura utilizarea optima a acestuia, indiferent de mediul, dimensiunea sau culorile pe care se aplica.

Identitate vizuala /
Identity System 

Un stil vizual unitar, ce ofera unicitate, brand awareness si vizibilitate in piata

Ne-am bazat intreaga identitate vizuala pe simplitate, accent pe culorile brandului, simboluri in stilul polyart formate doar din triunghiuri si un sistem de fonturi clar.

Am stabilit si urmat reguli de design, pentru a transmite familiaritate si profesionalism si pentru a ne diferentia in fata competitiei.

Identitate vizuala /
Design Application &
Brand Activation 

O directie vizuala, aplicata pe toate canalele de comunicare

(CE AM FACUT IN ONLINE)

(CE AM FACUT IN OFFLINE)

Strategie
de Brand

Descopera Strategia de Brand sau vezi cum am aplicat-o in Comunicare sau Marketing

Let's be awesome
together!
Incepe o conversatie cu noi