Jurnal de trimestriala
Aici Stefania, cea mai noua membra din echipa Inobox. Am primit misiunea de a scrie despre cum este o trimestriala pentru un nou venit, asa
Aici Stefania, cea mai noua membra din echipa Inobox. Am primit misiunea de a scrie despre cum este o trimestriala pentru un nou venit, asa
Social media și afacerile digitale se schimbă, zi de zi, în pas cu schimbările de comportament ale consumatorilor.
Rebranding Global Sport Livrabile: • Strategie de Brand • Comunicare de Brand • Website Development • Marketing Board • Identitate de Brand
Foloseste template-ul de mai jos pentru a te asigura ca Ad-ul tau transmite un mesaj relevant pe care audienta ta il intelege si la care reactioneaza pozitiv.
Analizam cei mai importanti indicatori de performanta si adaptam strategiile de optimizare pentru obtinerea rezultatelor dorite.
Prezența online este esențială pentru a atrage clienți noi și a menține competitivitatea afacerii tale. SEO este unul dintre pilonii principali ai unei strategii de marketing digital bine puse la punct, deoarece te ajută să îți crești vizibilitatea și traficul organic.
Află cum să îți optimizezi performanța SEO și să economisești timp și resurse.
Afacerile, mai ales cele la inceput de drum, ar trebui sa aiba mai mult curaj in identificarea audientei catre care doresc sa se adreseze. Chiar si noii intrati pe piata au oportunitatea de a dezvolta o comunitate devotata brandului, daca renunta sa se uite mai degraba la ceea ce fac competitorii lor, din dorinta de a replica, si isi indreapta atentia la elementele cu care ei pot excela in piata.
Therapy Hub Servicii oferite Pozitionare in Piata Personalitatea Brandului Identitate verbala Logo Design Identitate vizuala de Brand Web Development Brand Collaterals Manual de Brand Studiu
Un arhetip de brand este o reprezentare personificata a brandului tau, bazata pe anumite caracteristici cheie si valori in care crede, precum stabilitatea, siguranta, puterea sau creativitatea. Este important pentru brandul tau sa aiba un arhetip, pentru a isi putea construi o poveste si pentru a crea o legatura emotionala cu audienta lui.
De exemplu, Inobox are un arhetip predominant de Sage (Intelept), pentru ca ne dorim sa ajutam oamenii din jurul nostru prin puterea educatiei si a informatiei si un arhetip secundar Creator, pentru ca suntem o agentie care creeaza, care crede in inovatie si care gaseste in permanenta solutii care sa ajute business-urile.
Curios sa stii care sunt cele 12 Arhetipuri si poate sa identifici unul reprezentativ pentru brandul tau?
Ne conectam cu brandurile zi de zi. Pe unele le iubim, pe unele doar le apreciem, altora le suntem fideli, pe unele le uram sau altele ne lasa total indiferenti. Uneori conexiunile sunt atat de puternice, de parca ne-am conecta cu o persoana reala.
Acest lucru se datoreaza unui singur lucru: personalitatea brandului.
In acest articol vom discuta despre cat de importanta este construirea personalitatii brandului in cadrul strategiei de brand si cum poate duce asta la crearea de relatii de lunga durata cu clientii.
Email: contact@inobox.ro
Adresa: str Copaceni, nr. 46, et. 3, Bucuresti
Program: L – V | 10:00 – 18:00