1. Seteaza-ti targetul:
………………………………………………………………………………………..
2. Alege o nevoie principala pe care o vei aborda in anunt:
………………………………………………………………………………………..
3. Alege o asteptare (aspirationala, emotionala sau functionala) pe care o vei aborda in anunt:
………………………………………………………………………………………..
4. Ce benefici primeste clientul?:
………………………………………………………………………………………..
Target
Mihai, primarul
Nevoie
sa aiba un produs de calitate
Asteptare (emotionala)
comunitatea sa il aprecieze
Beneficii
primeste calitate prin servicii premium
Bonus! Principiu de marketing folosit
Principiul autoritatii al lui Cialdini
Exemplu 2: promovarea gazonului artificial decor
Target
Monica, mamica ce sta acasa
Nevoie
gazon artificial care sa arate bine
Asteptare (emotionala)
sa se bucure cu familia
sa se intretina usor
aspect estetic, produs durabil, costuri mici de intretinere
Marketing Board complet
Template-ul de mai sus este o varianta simplificata a ceea ce noi numim, intern, Marketing Board.
In Marketing Board, pe langa informatiile din acest articol, putem include: vocea brandului, mesaje, cuvinte cheie, promisiuni de brand, temeri si probleme client.
Acesta este un Dashboard pe care il recomandam partenerilor nostri, pentru ca este o varianta simplificata a intregii strategii de brand, usor de inteles si de folosit de oricine creeaza continut pentru brand.